torsdag 17 april 2008

Idag har vår prao haft sin näst sista dag här på riksdagen. Läs nedan vad han tyckte om den.

Den fjärde dagen har jag nu spenderat på riksdagen. Dagen har gått som följande.
Först så fick jag och en handfull andra praoelever en rundtur i Gamla Stan, och fick där veta mer om olika byggnader och sådant. Detta var en relativt lång vandring, och vi var klara med den till lunch. Efter lunchen var konsumerad så begav jag mig till Jacobs kontor där jag fick designa en blankett åt mötet vi ska ha imorgon. När denna var designad hjälpte jag till med att leta adresser till lite olika skolor, men sen så var det dags att gå på frågestunden med Lars Leijonborg, Maud Olofsson, Maria Larsson, Eskil Erlandsson och Åsa Torstensson. Denna pågick till ungefär vid tretiden, och då gick jag tillbaks till Jacobs kontor, och nu sitter jag här och skriver. Imorgon är det min sista dag på riksdagen, och jag hoppas att den blir lika rolig som de föregående.

Inga kommentarer: