lördag 26 februari 2011

Videotoppen

Jag har spelat in några stycken videosnuttar som jag lagt ut på Youtube. Jag tycker att det är ett bra komplement till bloggen. Filmerna har varit olika framgångsrika när det gäller att få tittare. Här följer en liten topplista.

Obestridlig etta är aprilskämtet från 2009. Detta spreds överraskande snabbt och brett och jag får fortfarande frågor om hur det var att tjänstgöra i det finska parlamentet.


Två på tittarlistan är reklamfilmen inför Moderaternas provval. Det är svårt att vara rolig och jag tror inte att vi lyckades riktigt bra i detta försök, provvalet blev dock framgångsrikt.


Trea på tittarlistan ligger ett videoklipp med Kristdemokraternas Ebba Busch. Om det är Ebbas utstrålning eller min hoppsjunkna kroppshållning som dragit tittare är för mig okänt.

Inga kommentarer: